Aν ασχολείστε με το ποδόσφαιρο, είναι σίγουρο πως έχετε ακούσει τη Γιουβέντους, μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ιταλίας με πλούσια ιστορία 127 ετών με μακρά σειρά επιτυχιών. Έχει κατακτήσει δύο φορές το Champions League ενώ μετρά 36 Πρωταθλήματα στη Serie A, 15 Κύπελλα και 9 Σούπερ Καπ, αριθμοί που αποτελούν ρεκόρ σε όλες τις διοργανώσεις.
Μπορεί επίσης να γνωρίζετε τον θρυλικό ποδοσφαιρικό σύλλογο εάν είστε χρήστης του TikTok. Με 32,7 εκατομμύρια ακόλουθους, ο λογαριασμός της Γιουβέντους την καθιστά ως την 5η πέμπτη ομάδα με τους περισσότερους followers ενώ το κοινό της είναι μεγαλύτερο από αυτό του NBA ή του WWE. Καταλαμβάνει επίσης την έκτη θέση στον κόσμο όσον αφορά την απήχηση σε όλα καυτά social media.
Η ανάπτυξη της Γιουβέντους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έρχεται σε αντίθεση με την απόδοση της ομάδας στο γρασίδι. Η ομάδα περνάει «δύσκολες στιγμές», καθώς μετά από 9 συνεχόμενους τίτλους στην Serie A (από 2012 έως 2020) η «Κυρία» προσπαθεί να βρει τον βηματισμό της εδώ και μια τριετία ενώ φέτος είναι 3η πίσω από Ίντερ και Μίλαν.
Οι «μπιανκονέρι» έχουν χάσει επίσης μερικούς από τους κορυφαίους παίκτες τους τα τελευταία χρόνια – συμπεριλαμβανομένου του Κριστιάνο Ρονάλντο, του οποίου οι 630 εκατομμύρια ακόλουθοι στο Instagram ήταν μια αξιόπιστη πηγή επισκεψιμότητας για την ιταλική ομάδα και άλλους άσσους όπως ο Πάουλο Ντιμπάλα και ο Ανχέλ ντι Μαρία.
«Τους περισσότερους μήνες στις πλατφόρμες που μας ενδιαφέρουν περισσότερο, βλέπουμε τους εαυτούς μας στην πρώτη πεντάδα στον κόσμο χωρίς να χρειάζεται να βασιζόμαστε σε βασικούς πυλώνες, όπως η απόδοση των παικτών», υπογράμμισε o CMO του συλλόγου, Μάικ Άρμστρονγκ. «Φυσικά, μια μέρα ελπίζουμε ότι οι επιδόσεις στο γήπεδο θα είναι ισχυρές και θα έχουμε μερικούς παίκτες – σταρ που θα μας βοηθούν να αναπτυχθούμε παραπάνω στα social media, αλλά στο μεταξύ, χτίζουμε ήδη μια βιώσιμη επιχείρηση» πρόσθεσε.