Tο σέρβις σε ένα αμάξι 10ετίας μπορεί να κοστίσει πολλαπλάσια από την αγορά του ίδιου του οχήματος, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την κατάσταση που επικρατεί με τα επιτόκια, τον πληθωρισμό και τις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα, με το Land Rover μάλιστα να κατακτά την πρωτιά όσον αφορά το ύψος των εξόδων. Μερικοί οδηγοί μπορεί να είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για να έχουν ένα πιο πολυτελές αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Αλλά, όσοι θέλουν να αποφύγουν να καταβάλλουν σημαντικά ποσά για επισκευές και συντήρηση, πρέπει να αποφύγουν ένα ευρωπαϊκό luxurious όχημα, όπως συμπεραίνει η ετήσια μελέτη του Consumer Reports.
Η έρευνα απευθύνθηκε σε οδηγούς, ρωτώντας «πόσα πλήρωσαν από την τσέπη τους για τη συνολική συντήρηση (αλλαγές λαδιών κ.λπ.) και τις επισκευές τους κατά τους προηγούμενους 12 μήνες» και συγκέντρωσε συνολικά δεδομένα εδώ και μια δεκαετία, με τις απαντήσεις να παρουσιάζουν αρκετές μεικτές και ενδιαφέρουσες τάσεις.
Τα νέα αυτοκίνητα φέρουν συχνά εγγύηση για έως και τρία χρόνια, αν και ορισμένα καλύπτουν έως και πέντε. Ωστόσο, το κόστος συντήρησης τείνει να αυξάνεται μόλις λήξει η περίοδος εγγύησης, σύμφωνα με την CR. Υπάρχει μόνο μια προσιτή μάρκα – η Subaru – στη λίστα με τα ακριβότερα αυτοκίνητα όσον αφορά το σέρβις τους, καθώς όλα τα υπόλοιπα είναι μάρκες πολυτελείας, με το κόστος για την αντικατάσταση των ανταλλακτικών να αγγίζει αστρονομικά μεγέθη.

Σύμφωνα με το MarketWatch, το Top 10 με τις πιο «κοστοβόρες» μάρκες αυτοκινήτων είναι το ακόλουθο:

Land Rover: 17.623 ευρώ
Porsche: 12.933 ευρώ
Mercedes – Benz: 9.660 ευρώ
Audi: 9.078 ευρώ
BMW: 8.720 ευρώ
Volvo: 8.522 ευρώ
Infiniti: 7.802 ευρώ
Acura: 7.159 ευρώ
Mini: 6.998 ευρώ
Subaru: 6.608 ευρώ