H BMW πήρε φόρα και προσθέτει ακόμα ένα καινούργιο μοντέλο στη γκάμα της.
Πρεμιέρα λοιπόν για την από καιρό αναμενόμενη νέα και τέταρτη κατά σειρά γενιά της BMW X3. Η οποία ναι μεν έχει γίνει πιο δυναμική χάρη στη νέα, πιο εμφατική σχεδίαση της μάσκας της και του εμπρός της μέρους ειδικά, αλλά στην πράξη διατηρεί -κάτι που ισχύει και για τη νέα σειρά 1- αρκετά από τα στοιχεία που χαρακτήριζαν την προκάτοχό της.
Μεταξύ αυτών και τις βασικές διαστάσεις, μιας και η αύξηση του μήκους είναι μόλις 34 χιλιοστά (συνολικά 4,755 μέτρα), ενώ αυτό που έχει μειωθεί κατά 25 χιλιοστά, για χάρη των πιο σπορ αναλογιών, είναι το ύψος.
Κατά τα άλλα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως μέλος της γκάμας των μοντέλων X της BMW.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί οπτικά το Curved Display, ενώ σημαντικά αναβαθμισμένος εμφανίζεται ο εξοπλισμός άνεσης, ασφάλειας, υποβοήθησης και διασύνδεσης. Έτσι υπάρχει η τελευταία εκδοχή του λειτουργικού συστήματος της BMW με το Quick Select για την πιο γρήγορη επιλογή λειτουργιών και εφαρμογών. Παράλληλα το Digital Premium επιτρέπει τη χρήση εφαρμογών με συνδρομή -οι εφαρμογές αυτές διαφέρουν από χώρα σε χώρα.
Στάνταρ είναι και τα συστήματα υποβοήθησης που συμβάλλουν στην ημι-αυτόνομη οδήγηση 2ου επιπέδου, καθώς και το σύστημα αυτόματης στάθμευσης.
Aπό πλευράς χώρων σημειώστε το μέγεθος του πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από 570 έως 1.700 λίτρα (460 έως 1.600 στην PHEV).
Η βασική έκδοση βενζίνης της νέας X3 είναι η 20 xDrive, καθώς και εδώ καταργήθηκε το I στην επωνυμία. Ο τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών με την ήπια υβριδική υποβοήθηση των 48V αποδίδει 208 ίπππους και χρειάζεται 7,8 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα.
Η αντίστοιχη diesel είναι η X3 20d xDrive, επίσης με ήπια υβριδική υποβοήθησης και με 197 ίππους.
Η Χ3 30e xDrive είναι η plug in υβριδική έκδοση της γκάμας με συνδυαστική απόδοση 299 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 90 χιλιόμετρα.
Η κορυφαία έκδοση είναι, προς το παρόν τουλάχιστον, η X3 M50 xDrive, που αντικαθιστά την έως τώρα Μ40ι, κινείται από τον εξακύλινδρο σε σειρά των 3.000 κυβικών, αποδίδει 398 ίππους και χρειάζεται μόλις 4,6 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα.
Η τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων είναι βέβαια στάνταρ παντού, ενώ του χρόνου θα παρουσιαστεί η ηλεκτρική BMW iX3, που θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα.